Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 10:23:08 MET

> Wyglšda to na bardzo fajne narzędzie. U mnie, na NC 4.78, działa bez
> zarzutu. Mam tylko drobne uwagi co do grup blokujšcych. 1. MSZ grupę
> trifenylometylowš po polsku zwykło się okre lać "trytylem", a nie
> "tritylem". Nie widziałem też dla niej skrótu "Trt", a jedynie "Tr".

Nazwy blokow sa rozne w zaleznosci od dziedziny. Cukrowcy pisza Bn a peptydowcy Bzl, a dna`owcy pewnie jeszcze inaczej. :)

> 2. Z mojej działki: brak mi grupy MMT (monometoksytrytylowej) oraz CE
> (cyjanoetylowej).

Oczywiscie dodam.

> były dostępne w spisie. Nie spotkałem się natomiast z grupš Mtt.

A ja osobiscie ja zakladalem na aminokwasy, wiec sila rzeczy umiescilem.

Dzieki za konstruktywne uwagi. Prosze pisac w razie jakichkolwiek sugestii.

Witek
http://www.trimen.pl/witek/