Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 12:44:19 MET DST

Katniak Agnieszka wrote:

> witam wszystkich,
>
> [...]
> od razu pytanie, na ktore mam nadzieje znalezc tu odpowiedz:
> czy mozna odsylac odpad firmie-matce za granice, nie naruszajac przepisow o
> miedzynarodowym obrocie odpadami?
>
> pozdrawiam,
>
> agnieszka

Zdefiniuj, co oznacza tu slowo "odpad" oraz co oznacza wyrazenie "firma-matka".

Generalnie wyglada to tak, ze jesli odpady przysyla sie do Polski, to przepisow sie nie narusza, gdy jednak odpady wysyla sie z Polski, to narusza sie przepisy...
Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian University of Technology, Gliwice, Poland