Autor: Katniak Agnieszka (Agnieszka_Katniak_at_danfoss.pl)
Data: Fri 12 Oct 2001 - 11:53:26 MET DST

witam wszystkich,

mam na imie Agnieszka, 24 lata, pochodze z Gdyni, ale aktualnie najwiecej czasu spedzam w Grodzisku Maz. k/Wawy, gdzie pracuje

najbardziej obecnie interesuja mnie zintegrowane systemy zarzadzania oraz gospodarka odpadami (chetnie odpisze na priva, jesli ktos ma ochote o tym pogadac)

od razu pytanie, na ktore mam nadzieje znalezc tu odpowiedz: czy mozna odsylac odpad firmie-matce za granice, nie naruszajac przepisow o miedzynarodowym obrocie odpadami?

pozdrawiam,

agnieszka