Autor: Karol Olszewski (carl_at_poland.com)
Data: Wed 01 Aug 2001 - 20:27:46 MET DST

Czy ktos z Was wie jaka ciecz (wlasciwie to sam nie wiem co to jest) stosowane jest w roznego rodzaju licznikach ciepla przyczepianych na kaloryfery domowe ? Wszystkie takie liczniki maja rozne ksztalty lecz dzialaja chyba na tej samej zasadzie. No a w szczegolnosci ciekawi mnie to jaki wplyw na pozniejszy odczyt ma temperatura zewnetrzna. Bo jesli ciecz ta wlasnie reaguje na wydzielane cieplo badz tez cieplo otoczenia (co jest chyba malo prawdopodobne) to po co nowe liczniki administracja zaklada na wiosne ?
Pozdrawiam wszystkich wypoczywajacych i tych nie :) Karol Olszewski
carl_at_poland.com
Registered Linux User