Autor: Mariusz Trzciolek (TRZCIOLEK_at_CHESTERTON.COM.PL)
Data: Tue 31 Jul 2001 - 21:11:53 MET DST

Witam raz jeszcze.
Poprzednie informacje zaczerpniete sa z Chemii Organicznej P.Mastalerza z 1986.
Inne zrodlo (2 wydanie Dictionary of Chemistry z 1990) Podaje ze dicyjanodiamid, inaczej cyjanoguanidyna, o strukturze (H2N)2C=N-CN to stala substancja itd itd...
otrzymywana przez dimeryzacje cyjanamidu w obecnosci zasad, uzywana w produkcji melaminy, benzoguaniny i diallilomelaminy - wszystkie stosowane dalej do zywic aminowych. W zasadzie prawie wszystko by sie zgadzalo. Zrodla podaja tylko rozne struktury, wiec albo sa one izomerami albo gdzies jest blad (mozliwe ze w pierwszym zrodle)