Autor: Witek Mozga (mozga_at_trimen.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 09:30:31 MET DST

> Przyszła mi do głowy jeszcze jedna rzecz - czy zamiast dwóch
> kalkulatorów do ciśnień nie dałoby się zrobić jednego z dodatkowym
> polem na określenie dokładności?

Dalo by sie. Jak juz wspomnialem to dopiero surowa wersja, ktora bedzie udoskonalana. Po to wlasnie pytam Was o opinie. Niestety ograniczenia czasowe sprawiaja, ze na modyfikacje trzeba bedzie poczekac.

> PS Napotkałem jednak na pewne kłopoty z Netscape - przede wszystkim
> wpisywanie czegokolwiek w pierwszym polu pierwszego kalkulatora nie
> daje żadnych wyliczeń w pozostałych polach.

Po to wlasnie dalem komunikat dla Netscape`owcow. Netscape ma problemy z doczytaniem skryptow z cache`u w trybie offline. A przeladowanie strony po polaczeniu z serwerem nie pomaga? U mnie przeladowanie strony po polaczeniu z serwerem pomaga. Sprobuje to poprawic.

Witek
http://www.trimen.pl/witek/