Autor: EWA GUŁAJEWSKA (evus_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 18:17:53 MET DST

michauer_ <michauer_at_retsat1.com.pl> napisał / wrote:

> Trafilem tutaj z racji swoich zainteresowan chemicznych, ktore obecnie
> rozwijam na Politechnice Lodzkiej. Jestem dopiero na drugim roku, Studia jednak nie
zawsze pozytywnie nastawiaja,
> szczegolnie wtedy kiedy wszystkim dookola zalezy tylko na zaliczeniu, a
> nie na zdobyciu konkretnej wiedzy z danego przedmiotu. >
> --

no wiesz... ja jestem studentka pierwszego(no juz po sesji, wiec wlasciwie drugiego) roku chemii rowniez na PŁ i niestety sesja jest w stanie wykonczyc czlowieka. ja mialam strasznie dluga przerwe z lista ale... przeciez trzeba "wkuc" wszystkie katalizatory na organiczna. jezeli kogos to nie bawi to mysli tylko o zaliczeniu :))))))) pozdrawiam, Ewa

P.S. Wejdź w Kontakt! Wygraj Nokie 9110i i rejs do Szwecji! < http://kontakt.wp.pl/ >