Autor: michauer_ (michauer_at_retsat1.com.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 12:20:11 MET DST

Witam serdecznie wszystkich uczestnikow listy dyskusyjnej CHEMFAN :-)

Trafilem tutaj z racji swoich zainteresowan chemicznych, ktore obecnie rozwijam na Politechnice Lodzkiej. Jestem dopiero na drugim roku, wiec nie posiadam jeszcze ani duzej wiedzy chemicznej, ani doswiadczenia w pracy laboratoryjnej. Posiadam jednak sporo checi i zapalu, ktore sa sila napedowa mojej nauki i sprawiaja ze staje sie przyjemna i pasjonujaca. Studia jednak nie zawsze pozytywnie nastawiaja, szczegolnie wtedy kiedy wszystkim dookola zalezy tylko na zaliczeniu, a nie na zdobyciu konkretnej wiedzy z danego przedmiotu. Nie jestem typem mola ksiazkowego, ale uwazam ze trzeba miec pewne ambicje i zamiast liczyc na sciagi, trzeba liczyc na wlasne umiejetnosci. A te z kolei zdobywa sie ciezka praca i czesto poswieceniem. Ciekawi mnie chemia organiczna, szczegolnie chemia zwiazkow stosowanych w przemysle farmaceutycznym, reakcje enzymatyczne i aspekt ekologiczny w przemysle chemicznym.
Cenie sobie bardzo takie listy jak ta i mam nadzieje ze bedzie sie ona nadal rozwijac ku uciesze chemikow pasjonatow :). Dostrzeglem tutaj pare znajomych nazwisk z dobrze mi znanej listy usenetowej pl.sci.chemia, co mnie cieszy.
Pozdrawiam Was i zycze nam wszystkim owocnych dyskusji :-)

--
Michal Nejman (Michauer)
mailto:michauer_at_retsat1.com.pl