Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 12:25:34 MET DST

>Moze sie myle, ale ja bym sie raczej tu spodziewal dni, tygodni lub
>miesiecy.
>
>Armi

No coz Armi, jak wiesz i moja mocna strona ( w przeciwienstwie do Ciebie) nie jest krystalografia, ale jezeli dostaje sie proszek i niezbyt sie go uklepuje to o ile ja pamietam (a to sa dane sprzed kilku lat, tak wiec mogly ulec deformacja w mojej pamieci) to i kilka lat mozna trzymac (ok. 3-4).
Ale nie bierzcie tych slow jako wyroczni. Sam bym sobie nie ufal, ale dni czy tygodni to chyba za malo....

pozdrawiam
Lukaszek

Lukasz Kuzma
Department of Chemistry