Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 14:13:56 MET DST

> Jak ja tylko zdobede to poszukam tych... orbitali.
Jesli je sam znajdziesz to ponownie odkryjesz tajniki chemii kwantowej :)))
A tak powazniej to zastanawiam sie czy orbitale nie sa opisane w chemii nieorganicznej - Cottona, oraz w podrecznikach z chemii kwantowej.

Powodzenia.

Armi

                             ~,\|/,~
                             -(o o)-
         --------------------==(_)==--------------------
         |              armand_at_amu.edu.pl              |
         |              armandb_at_poczta.fm              |
         |     URL: http://main.amu.edu.pl/~armand     |
         |                .oooO   Oooo.                |
                            \ )   (_/

EoF