Autor: Mateusz Mytnik (mateuszmytnik_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 12:35:08 MET DST

-
> Teraz cos o mnie: Interesuje sie chemia juz od ok. 7 lat,

tylko??? 7 lat ???

Jestem jeszcze młody.

>jednak tak na powaznie to zajme sie nia od pazdziernika.
>Bardzo mnie interesuje praktyczna czesc chemi (mam kilka
>lat pracowni za soba)

piszesz kilka , ale przyznaj sie ile??? , ja mam za soba 12 lat praktyki labo , a ty???
bo piszac kilka , a jednoczesnie mowisz ze od pazdziernika , to wybacz , ale w tym momencie to moge powiedziec ze jestes na etapie nauki mycia sprzetu laboratoryjnego

Dopiero skonczylem Tech. Ochr. Srodowiska (tutaj miałem 3 lata pracowni analizy jakosciowej, ilosciowej, i instrumentalnej, oraz sporo wyjsc do roznych zakladow chemicznych i nie tylko), a teraz wybieram sie na studja chemiczne.

powiedz jeszcze tylko jaka czesc chemii ciebie najbardziej interesuje??? mi sie najbardziej podoba chromatografia gazowa, ktora ( wybacz) dzieli sie tez na np kompleksacyjna chromatografie gazowa , (hihih i wiele innych)

Teraz nie mam jeszcze sprecyzowanych zainteresowan, interesuje mnie wszystko co z chemia ma cos wspolnego.
Chromatografia gozowa mi sie podoba, ogladalem chr. gazowe na Politechnice Krakowskiej i w Instytucie Technologii Nafty w Krakowie.(Wiem ze chromatografia jest trooooooszke skomplikowana i kooosztowna)

Wybaczcie jezeli w odpisywaniu cos spaprałem, ale jestem dopiero poczatkujacym dyskutantem.

Czesc.

Mateusz M.

--

Kamera wideo Sony, 5000 zł