Autor: Jacek Grudzień (jackwild_at_yoyo.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 22:21:39 MET

> Coraz trudniej takie nabyc, nawet to co oferuja w nielicznych sklepach ze
> zdrowa zywnoscia niekoniecznie jakosciowo odpowiada temu co bylo np.
> 100 lat temu.

Gwoli informacji chcialbym przekazac szanownym kolegom, ze nasi poludniowi sasiedzi (mysle o Czechach) bija nas na glowe jesli chodzi o jakosc pieczywa, co stwierdzilem sam organoleptycznie. Chleb ma smak chleba, bulka bulki. Polecam sprawdzic szanownym ChemFanom podczas ewentualnej wizyty w Czeskim Cieszynie.
A wiec da sie produkowac cos, co moze odpowiadac podniebieniu. I to w warunkach rynkowych. Nie wiem jak to Czesi robia. W polskim Cieszynie jakosc pieczywa to katastrofa, jak w wiekszosci naszych miast. Ewenementem byla jakas wies w gorzowskiem (której nazwy niestety juz nie pamietam) jakies 2 lata temu, gdzie równiez rozkoszowalem sie smakiem miejscowych :-)