Autor: Jacek Grudzień (jackwild_at_yoyo.pl)
Data: Sat 03 Feb 2001 - 22:04:36 MET

> Czesto da sie, sa jednak dwa problemy: pierwszy to koszty, drugi:
> sprobuj zamrozic, powiedzmy, soki owocowe. Okazuje sie, ze
> czesto najrozsadniejsze jest stosowanie dodatkow.
Zaraz zaraz - mrożenie to tylko przykład. Nie mówię też, że dodatków nie powinno się w ogóle dodawać. Kwestia tylko jakie i ile. Jeżeli nasz organizm zdążył się przystosować np. do octu czy soli jako środka konserwującego (TO PRZYKŁAD) to może lepiej byłoby stosować sprawdzone konserwanty, a nie gonić w myśl zasady, że najważniejsze są moje pieniądze, a zdrowie bliźnich to ich zmartwienie, nieprawdaż?

> Warto tez pamietac, ze dwadziescia lat temu, gdy nie stosowano
> konserwantow, rocznie 300 ludzi szlo w Polsce do piachu w wyniku
> zatruc zywnoscia (dane te byly tajne ze wzgledu na panujaca
> wowczas propagande sukcesu). Obecnie sa to pojedyncze osoby.
Poproszę o źródło tych informacji, chętnie zapoznam się z materiałami.

Jacek