Autor: Maciej Haranczyk (maharan_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Thu 07 Dec 2000 - 23:52:45 MET

> Tak na marginesie - masz raczej kiepskie pojecie o tym programie i jego mozliwosciach.

moje pojecie na temat hyperchema jest wlasciwie zerowe, ja uzywam glownie mopaca i gamess97/98
pod moim linuxem (2xp3 500) oraz na serverach obliczeniowych task'u, musze przyznac ze wynik do 96 godzin jest imponujacy bo moje czesteczki (male 5 czlonowe pierscienie z podstawnikami (tbut)) licza sie po 1-2 tygodni przy 631g+, ciekawi mnie tylko dlaczego nikt u nas tego nie uzywa skoro wyniki o podobnej dokladnosci otrzymac mozna 4 raz szybciej, mozesz mi powiedziec jakie twoje rozwiazanie ma wady ? maciej