Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 15:47:48 MET

 Najprosciej bedzie jesli sciagniesz sobie ze strony www.hyper.com program Hyper Chem do wizualizacji i obliczen. Wtedy narysujesz wymagana czasteczke, zoptymalizujesz metodami polempirycznymi lub ab initio. Edytor graficzny pokazuje dlugosci wiazan i katy (wystarczy kliknac). Wspolrzedne kartezjanskie sa w jego pliku *.hin.

Jurek

  Magdalena Piętka <magiza_at_poczta.wp.pl> wrote: Szukam informacji na temat wlasnosci czasteczki Lead dibromide(widmo w podczerwieni,struktura,toksycznosc,inne wlasnosci). to jeszcze niestety nie koniec:nie wiem jeszcze jak znalezc wspolrzedne kartezjanskie czasteczki 2-Bromo-2-nitroethanol,a natej podstawie mam obliczyc dlugosci wiazan i katy plaskie tej czasteczki.
Prosze o szybka odpowiedz.
Magdalena Pietka

Kontynuacja kultowej gry Baldur's Gate w sklepach już za 3 dni! Wygraj ją już dzisiaj w konkursie Wirtualnego Imperium Gier

Do You Yahoo!?
Yahoo! Shopping - Thousands of Stores. Millions of Products.