Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Nov 2000 - 13:24:51 MET

Ewa Lukowska wrote:

> To zadanie jest postawione na glowie.
> Na podstawie wspolrzednych kartezjanskich wyliczyc dlugosc wiazan i katy pomiedzy nimi?
>
> Ewa

Chcialem napisac dokladnie to samo. Takie stawiane zagadnienia moze swiadczyc zupelnym niezrozumieniu tematyki. A moze tu chodzi o matematyke (a szczegolnie jej dzial zwany rachunkiem wektorowym) a nie o chemie?
Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian University of Technology, Gliwice, Poland