Autor: Tomasz Plucinski (tomek_at_chemik.chem.univ.gda.pl)
Data: Thu 26 Oct 2000 - 15:31:35 MET DST

> No wlasnie, takich produktow jest pelno, a media jak zawsze
> rozdmuchaly sprawe do absurdu. Z tego co wiem sa trzy
> grupy badawcze, ktore "wynalazly" tego rodzaju farby w
> Polsce.
> Tomek "Poli_merek" Ganicz
> http://www.ceti.com.pl/kganicz/poli
> http://www.ceti.com.pl/kganicz/rowery

Dzieki serdeczne ze informacje. A przy okazji: czy mysmy sie juz kiedys nie spotkali w Sudetach na rowerze? Bo Dolny Slask i Sudety to moj ukochany teren wakacyjnych jazd rowerowych z psem! Jestem w trakcie zakladania strony www, a na razie zamiescilem opis tegorocznego objazdu, u zaprzyjaznionego kolegi:
http://www.ipipan.gda.pl/~stefan/Hiking/rowery/Tomek/sudety2000.html Z krajoznawczymi pozdrowieniami tomasz plucinski