Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 25 Oct 2000 - 18:38:52 MET DST

> Nie tak dawno na ktorejs Grupie byla wzmianka o nowym polskim wynalazku:
> farbie, ktorej nie imaja sie spraye grafficiarzy. Czy ktos moze dac blizsze

Byla o tym mowa w telewizji juz pare lat temu. Nie wiem jakie sa dzieje polskiego wynalazku i nie pamietam jego skladu (choc pozornie najbardziej oczywistym bylby teflon, to z racji chociazby na jego cene i zapewne trudnosci w jego adhezji do malowanego podloza jest on raczej malo prawdopodobnym skladnikiem...), ale pod nazwa Anty-graffiti mozna znalezc produkty innych panstw, byc moze o podobnych wlasciwosciach: http://www.remmers.com.pl/it_bau/prodlist.htm

ak