Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Tue 24 Oct 2000 - 09:13:59 MET DST

> Nie. Trzeba pisać, że niebieska barwa nieba jest wynikiem fluktuacji
> gęstości powietrza. :->

Raczej, ze z wiekszym natezeniem jest rozpraszane promieniwanie niebieskie niz czerwone, a ze to podobno wynika z fluktuacji... to juz druga sprawa.

Polecam wszystkim darmowy i znakomity Pegasus Mail (http://www.pmail.com/ lub http://www.pegasus.usa.com/ ). Uzywam go od wersji 1.0 (obecnie jest 3.12c, niedlugo bedzie 4.0) i jestem zadowolony - byl to pierwszy program na rynku pod MS Windows (kiedys jeszcze 3.1) i DOSa, ktory mial rozbudowane opcje filtrowania - obecnie tez wielu opcji niejeden program do wysylania poczty moglby mu pozazdroscic.

ak