Autor: Ewa Lukowska (ewluko_at_ibib.waw.pl)
Data: Sun 08 Oct 2000 - 12:44:31 MET DST

Onegdaj Roman J. Faranski napisal(a):

^Przepraszam, nie bylo mnie jakis czas, ale ten post Ewy wymaga co najmniej
^kurtuazyjnej odpowiedzi:
^

Jezeli jest to odpowiedz kurtuazyjna to czy mam sie do niej ustosunkowywac?

Bo jesli chodzi o mechanike kwantowa to moge tez dlugo o tym rozmawiac :-) I nie koniecznie musze zasypywac swojego rozmowce wysoce wyspecjalizowanymi teoretycznymi dywagacjami.

Pozdrawiam,
Ewa