Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Sat 30 Sep 2000 - 12:23:46 MET DST

Kilku ludzi przezylo takie zjawisko i stad ich relacje. Ksiazke te czytalem. Oprocz posmaku sensacji pod publiczke i dla zbicia kasy nie mam w niej zadnych sensownych dowodow a relacje sa okrojone do watkow sensacyjnych. Gdyby autor pokusil sie i na podstawie zebranych danych opisal choc jedno zjawisko wtedy ksiazke moznaby uznac za w miare rzetelna. A tak... archiwum x.

Jurek

  Witek Mozga <mozgaw_at_rocketmail.com> wrote:

> Przeczytaj dokladnie to co pisalem. Hydraty metanowe uwalniaja metan
> do wody ktory nastepnie wydobywa sie na powierzchnie. Wystarczy wtedy
> iskra np. z silnika samolotu i mamy bum.

A czy ktos juz widzial takie wydobywajace sie tony metanu? Czy tylko wymyslono to, zeby uspokoic umysly? Bo, zeby wyjasnic tajemnice Trojkata wymyslano rowniez inne bzdury typu samorzutne tworzenie sie w atmosferze lasera spalajacego samoloty na popiol czy wiry wodne o takim ssaniu, ze zaciagaja nawet samoloty. Oczywiscie jak dotad nikt nie zaobserwowal tych wymyslnych zjawisk. Polecam ksiazke Lucjana Znicza pt "Katastrofa Tunguska, Trojkat Bermudzki, Obce Slady", w ktorej autor bardzo ciekawie opisuje te zagadnienia.

> Przykladow mozna mnozyc. Ale gdy sie spojrzy trzezwo na konkreny
> przypadek to wbrew pozorom wytlumaczenie jest jak najbardziej
> ziemskie.

Nie twierdzilem, ze jest pozaziemskie :-) Nie mniej jednak odsylam do ksiazki. Opsano tam te przyklady, ktore zacytowales i wiele innych, rownie zagadkowych i znacznie trudniejszych do wyjasnienia.

Pozdrawiam

Witek Mozga

mozgaw_at_rocketmail.com
mozga_at_trimen.pl