Autor: Witek Mozga (mozgaw_at_rocketmail.com)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 19:28:37 MET DST

Moje listy chyba gdzies zaginely, wiec wysylam raz jeszcze

Wprawdzie pasuje to do tematyki listy jak wół do karety, ale w inteligentnym gronie mozna podyskutowac na kazdy temat :-) (albo przynajmniej sprobowac)

> M˘j komentarz dotycz cy niekt˘rych zjawisk w tr˘jk cie bermudzkim.
>
> Wydaje mi siˆ, ¨e mamy do czynienia z gigantycznym wirem wodnym.

Na jakiej podstawie Ci sie to wydaje??
Owszem dzieja sie tam dziwne rzeczy, ale o gigantycznych wirach nikt nie wspomina.

> Wiruj ca masa tworzy ekran, soczewkˆ gdzie ulegaj koncentracji
> linie si pola magnetycznego. Wydziela siˆ nieznane nam jeszcze
> promieniowanie nazwˆ to promienie "rezonansu
> entropowo-grawitacyjnego"

Hm... Najpierw przybliz nam co to jest ten rezonas i jak go rozumiesz. Juz samo powolywanie sie na pojecia takie jak entropia i
grawitacja wzbudza u mnie nieufnosc. Grawitacji tak naprawde nie rozumie jeszcze nikt, choc wszyscy o niej duzo mowia. Nie lepiej chyba jest z entropia, chociaz o niej mowi sie mniej.

Takie wyjasniania tajemniczego zjawiska przez uzycie innych, nie calkiem zrozumialych zjawisk, do niczego konstruktywnego nie doprowadzi.

> w obszarze kt˘rego znajduj ca siˆ tu materia mo¨e mie‘ w asno ‘
> przemieszczania siˆ, czy te¨ przerzucania jej w czasie. W a nie
> siedzˆ nad opisem "matematycznym" pr˘by zdefiniowania pojˆcia
> "rezonansu entropowo-magnetycznego" i jeszcze nie wszystkie klocki
> mi siˆ u o¨y y.

Oczywiscie zastosujesz rachunek tensorowy?

No i wkoncu jaki ma byc ten rezonas, "entropowo-grawitacyjny" czy "entropowo-magnetyczny", bo widze, ze stosujesz te nazwy zamiennie. A do unifikacji magnetyzmu i grawitacji jak dotad jeszcze daleko.

Nie wiem czy slyszales o teorii niejakiego Heima, ktory w opisie matematycznym traktuje entropie jako jeden z wymiarow przestrzeni, i ktora to teoria jest szczegolnie lubiana przez Igora Witkowskiego, autora ksiazek poruszajacych tematyke ufologiczna. Jesli nie to odsylam do lektury, moze to cos Ci pomoze.

> Ale zabawmy siˆ, rozwi ¨my t zagadkˆ wsp˘lnie. A dlaczego nie ....?

Jaka zagadke? Trojkata Bermudzkiego? Nie tak predko. Od rozwiazania takich zagadek jak ta, UFO, czy nawet poznanie prawdziwej historii naszej cywilizacji jestesmy jeszcze tak daleko, ze jakiekolwiek dyskusje na ten temat na "nie-paranaukowej" liscie dyskusyjnej (a na chemicznej juz zupelnie) sa wedlug mnie pozbawione sensu. Wiekszosc i tak wysmieje te tematyke. Lepiej zatem spuscic zaslone milosierdzia i powrocic do zagadnien zwiazanych z chemia, zeby nie odstraszyc tych bardziej stojacych na ziemi dyskutantow. Jesli ktos bedzie zainteresowany zawsze moze zajrzec na pl.misc.paranauki (archiwum na http://www.newsgate.pl/), tam tematyka jest przewalkowana na wszelkie sposoby.

Pozdrawiam

Witek Mozga

mozgaw_at_rocketmail.com
mozga_at_trimen.pl