Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 10:14:49 MET DST

> Kiedys ( dawno temu ) ak pytal na liscie o kwas malonowy.
> Moja szkole bardzo interesowaly by reakcje oscylacyjne.
> Jestem zainteresowany wspolpraca dotyczaca syntezy tego zwiazku, ew. moge
> to kupic.

Tomasz Holband, ktory jest zapisany na te liste, prawdopodobnie Ci w tym pomoze.

> Na stronie chemfana jest troche malo na temat przeprowadzenia reakcji
> Bielousowa-Zabotynskiego.
> Prosilbym o dokladniejsze informacje:

Sa w odpowiednich numerach Kuriera Chemicznego oraz przede wszystkim w ksiazce Tomasza Plucinskiego "Doswiadczenia Chemiczne" - powinna jeszcze byc w ksiegarniach, a jak nie ma, to na stronie Wydawnictwa Adamantan:
http://www.adamantan.com.pl/

> Czy ktos z was przeprowadzil to doswiadczenie ?

Ja przeprowadzilem, mam z tego zdjecia, a nawet film, ale nie mam kiedy tego wszystkiego obrobic celem umieszczenia na Chemfanie - ale kiedys tam sie to w koncu znajdzie - be patient...

> PS. Jestem uczniem technikum chemicznego

Witamy w gronie Chemfanow!

ak