Autor: jester_at_ikar.mps.com.pl
Data: Mon 17 Apr 2000 - 08:33:54 MET DST

Kiedys ( dawno temu ) ak pytal na liscie o kwas malonowy. Moja szkole bardzo interesowaly by reakcje oscylacyjne. Jestem zainteresowany wspolpraca dotyczaca syntezy tego zwiazku, ew. moge to kupic.
Na stronie chemfana jest troche malo na temat przeprowadzenia reakcji Bielousowa-Zabotynskiego.
Prosilbym o dokladniejsze informacje:
Czy ktos z was przeprowadzil to doswiadczenie ?

PS. Jestem uczniem technikum chemicznego www.chemik.kielce.com.pl
3 klasa (17lat)
Za wszelkie niedociagniecia w liscie przepraszam. PApa
jester_at_ikar.pl
www.ikar.pl/~jester