Autor: . (fulleren_at_wp.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 22:38:42 MET

Witam wszystkich. Mam takie drobne pytanko, choć być może (raczej na pewno, ale przepraszam) zwracam się do niewłaściwej grupy ludzi czy słyszeliście może o produktach spożywczych konkretnie słodyczach bez cukrowych nieszkodzącym zębom. Słyszałem, że zawierają ona jakieś inne składniki słodzące, lecz nie wiem, jakie czy ktoś mógłby mi pomóc może jakiś namiar, adres lub jakieś informacje. Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.

Michał