Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 12:16:03 MET

Po uruchomieniu programu "Reaction" wybralem opcje R i zadalem pytanie, co powstanie, gdzy zmieszamy nitryl z amina1 (chyba pierwszorzedowa). Nic nie powstalo. No to, kazalem zmieszac tlenek nitrylu z tlenkiem nitrylu. Tez nic nie powstalo. Rozumiem zatem, ze musze program nauczyc co sie stanie w takich wypadkach. Niepokoi mnie tylko to, ze gdy wprowadze cala swoja wiedze, to program bedzie tylko tak madry, jak ja.
A jesli bedzie madrzejszy, to raczej dlatego, ze o czyms zapomnialem, niz dlatego, ze zostanie wygenerowana nowa wiedza.
Myle sie?

Wojtek

--

* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian Technical University, Gliwice, Poland