Autor: Marecki, Marcin (Marcin.Marecki_at_intel.com)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 11:11:28 MET

Musze przyznac, ze podanie numeru telefonu szczegolnie do domu jest mocnym pociagnieciem.
Z doswiadczenia wiem, ze autora nalezy "uzywac" w ostatecznosci, m.in. po sprawdzeniu ostatnij wersji itp. i najlepiej droga pocztowa, oczywiscie jezeli chcemy zachowac z nim dobre stosunki.

Mam nadzieje, ze Pawel Hoszowski pozwolil na opublikowanie swoich numerow telefonow. Szczegolnie mnie dziwi podanie tego domowego.

Pozdrawiam,
MarcinM