Autor: Agnieszka Węgrzyn (pudel_at_tg1.ch.uj.edu.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 10:28:04 MET

> Jak sie najjesz grochu z kapusta to tak rano z ciebie uchodza gazy
> szlachetne i nie tylko ze hej.Sprobuj podstawic zapalniczke zobaczysz jaki
> fajny efekt to daje

Hmmm... nie wiem dlaczego, ale wydawalo mi sie, ze te "atrakcyjne" aromaty to związki siarki (wszakze siarka zawarta jest w naszym pozywieniu, bialka itd...) a nie gazy palne (czyzby kolega sugerowal metan? - jak u krow? nasz system trawienny mimo wszystko dziala nieco inaczej)

pozdrawiam wszystkich ChemFanowiczow
Agnieszka Wegrzyn