Autor: Wojciech Szczepankiewicz (wojtex_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 13:12:42 MET

Romis wrote:

> Panie Wojtku, nie zgadzam sie, ze chemicy musza szukac pracy az za oceanem,
> u nas tez wcale nie jest tak zle.
> Bedac absolwentem Politechniki Slaskiej swego czasu rowniez rozsylalem swoje
> aplikacje do roznych firm i do dzisiaj otrzymuje oferty. Oczywiscie nie

[ciach]

Oczywiscie, ze dla chemikow jest praca. Chcialem tylko przedstawic inna mozliwosc. Dla mnie jest oczywiste, ze absolwent WCh PSl., znajdzie atrakcyjna prace, gdy bedzie postepowal zgodnie z zasadami autorekalmy (w tym pozytywnym znaczeniu). Mam nawet przyklad swojego znajomwgo, ktory mimo czterdziestki na karku i rodziny, ukonczyl w zeszlym roku WCh PK i zostal w tym samym dniu... zwolniony ze swojego zakladu pracy! Wykonal jednak kikla ruchow reklamowych i dostal prace w firmie chemicznej wraz z samochodem, komorka i laptopem. To krzepiacy przyklad dla chemikow, a przeciez mlodzi powinni miec o wiele latwiejsze zadanie bo sa... mlodzi.
Wojtek

--
* Wojciech Szczepankiewicz
* Silesian Technical University, Gliwice, Poland