Autor: Piotr Nikiel (nikluss_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 14:20:31 MET

Cześć,

Teraz rozumiem, o co Ci chodzi - w poprzednim poście ująłeś to tak, jakbyś chciał wykonywać trotyl. Ja też planuję wykonywać na święta jakieś wulkany czy petardy. Jeśli chcesz, odwiedż moją stronę (adres na dole) o chemii, dopiero co powstałej, więc nie dziw się że jest tam mało materiału. Są tam opisy dwóch doświadczeń podchodzących pod pyrotechnikę. Co do dalszych efektów pirotechnicznych, potrzebne będą Ci odczynniki, poniżej:

Są to standardowe odczynniki, potrzebne będą też:
- dwuchromian amonu

Część z opisów powyższych znajdziesz na mojej stronie, bo wszystkiego jeszcze opisać nie zdążyłem.

Nara,
Nikluś
friko6.onet.pl/kr/niklus