Autor: Kuba Breliński (brela_at_kris.top.pl)
Data: Mon 01 Nov 1999 - 13:26:49 MET

To jeszcze raz ja (Kuba).
Sorki, oczywiscie ze nie chodzilo mi o jakies fajerwerki typu petardy itp. Mialem na mysli cos mniej niebezpiecznego, a efektownego (np. strzelajace krysztaly jodku amonu, czy fontanny z saletry). Chodzilo mi o te juz znane doswiadczenia, z ewentualnymi modyfikacjami.

A teraz jeszcze jedno.
Na laborkach z chemii fizycznej wykonywalem cwiczenie pod tytulem "Wplyw sily jonowej roztworu na stala szybkosci reakcji". Mam jednak problem z wykonaniem obliczen i znalezieniem wartosci stalej Debye'a-Huckla. Czy ktos z was moglby mnie poratowac inofrmacjami w tym temacie?

Z gory dziekuje i przepraszam za niefortunne pytanie z poprzedniego listu. Qba
 JAKUB BRELIŃSKI:
brela_at_kris.top.pl
48601070126_at_text.plusgsm.pl
http://www.kki.net.pl/~brela