Autor: Arkadiusz Skwarek (Arkadiusz.Skwarek)
Data: Thu 30 Sep 1999 - 12:51:58 MET DST

> Nie do konca, kolumn sie nie silanizuje (tak robilo sie dawniej),

Sorry, myslalem ze chodzi Ci o sama kapilare, bez fazy.

> tylko natychmiast po uformowaniu rurki zwiazuje sie faze (bez
> dostepu tlenu). Kolumny z fazami chemicznie zwiazanymi z
> podlozem maja znacznie lepsze parametry niz kolumny z faza
> naniesiona na dezaktywowane podloze.

To na pewno :)

> Precyzujac pytanie: chodzi mi o material, z ktorego zrobiona jest
> kapilara. Co to jest dokladnie?

Wydaje mi sie ze kwarc.

Arkady

Starszy magazynier                             KIiOS  WIBiS  PL
Arek Skwarek - ARKADY ;)                       ul. Nadbystrzycka 40
arkady_at_hermes.umcs.lublin.pl                   20-618 Lublin
arkadys_at_akropolis.pol.lublin.pl                tel+(48-81)5381410
http://akropolis.pol.lublin.pl/users/arkadys/ fax+(48-81)5254824