Autor: Armand Budzianowski (armand_at_amu.edu.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 13:10:54 MET DST

On Thu, 8 Jul 1999, poli_merek wrote:

Teraz gdy juz wiemy jak wplywa azbest na zdrowie i chyba wiemy jakie procesy zachodza w oragnizmie warto sie zastanowic jaki azbest jest szkodliwy. Na pewno nie kazdy! Otoz stare okladziny azbestowe zalozone gdzies na podlogach nie sa az tak szkodliwe. Wystarczy je jedynie zabezpieczyc - pomalowac farba, niz kazac je zrywac (tu sie zacznie pylic) i zakladac niewiedmo wplywajace na zdrowie inne synntetyki.

 > Tak - azbest bardzo latwo sie pyli i to w dodatku w wyjatkowo
> wredny sposob dajac drobiny o rozmiarach "rakotworczych" i to
> w dodatku o bardzo rozwinietej powierzchni, dzieki czemu swietnie
> sie one osadzaja w plucach i sa dalej absorbowane do krwi.

Wydaje mi sie ze nie warto panikowac, jak ze wszystkim na tym swiecie.

Armi

armand_at_amu.edu.pl
phone & SMS +48 501071255
EoF