Autor: Witold Mozga (mozgaw_at_rocketmail.com)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 11:01:54 MET DST

> Jerzy Peszke wrote:
> Kulka wykonana jest najprawdopodobniej ze

Przyjmuje do wiadomosci i calkowicie sie zgadzam, ze kulka moze byla uzywana w mlynie. Najbardziej interesowalo mnie z jakiego materialu zostala wykonana, gdyz jego odpornosc mnie oczarowala :).

>---"Anita Weber [Wb]" <deltas_at_ing.uni.wroc.pl> wrote:

> Przychylam sie do Twojej opinii. Nie wykluczam w
>zaden sposob faktu
> istnienia substancji nie znanych na naszej planecie,
>ale zeby
> stwierdzic, ze jakas probka jest pochodzenia
> pozaziemskiego, trzeba miec
> konkretne podstawy.

Ja wcale nie twierdzilem, ze moja kulka jest pochodzenia pozaziemskiego wyraznie to zaznaczajac, a ponadto w tytule macie przeciez przymruzone oko! Jedynie zwrocilem uwage na pewne niewyjasnione fakty, ktorych jest wiecej niz nam sie wydaje.
Zainteresowanym sluze informacjami, ale w prywatnych listach, bo Chemfan to nie miejsce do tego typu rozwazan.

Witek

DO YOU YAHOO!?