Autor: Miroslaw Owczarek (owcz_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 30 Jun 1999 - 11:44:13 MET DST

Potrzebuje pomocy gdyz polimery nie sa moja specjalnoscia. Kupilem zestaw naprawczy skladajacy sie z zywicy polestrowej (400 ml), maty szklanej i czegos (20 ml) co mi spadlo i sie wylalo. Tak wiec mam praktycznie tylko zywice. Mysle, ze nie byl to utwardzacz tylko inicjator. Jaki zwiazek moglbym zastosowac do przyspieszenia wiazania? Z gory dziekuje.
Mirek.