Autor: Lukasz Kuzma (kuzma_at_mml.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 12:26:10 MET DST

>Ale to bardzo dobrze, ze sie wszyscy tak rozpisali na ten temat, bbardzo
>wszystkim dziekuje..
>bo na pl.sci.chemia nikt nie raczyl odpowiedziec :o)
mysle iz to nie bylo trudne zadanie... i chyba dlatego nie odpisali... po pierwsze: "a ktos zawraca dupe takimi pierdolami" po drugie: "to jest latwe, a na latwym latwo zrobic drobny blad... wiec sie moge zblaznic"
itd... a tu sa zaisani Ci ktorzy chemie lubia, dla niej samej... nie wszyscy musza ja od razu na poziomie "kwantowym" umiec... pozdraiwam

Lukasz Kuzma
Minister Spraw Zagranicznych KNSCh "ALLIN" Department of Chemistry
Wroclaw University of Technology