Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Tue 22 Jun 1999 - 07:54:10 MET DST

No wlasnie, ciekawa sprawa. Przeczytalem swego czasu w jakims madrym czasopismie iz ryby w ciezkiej wodzie zdychaja. Dlaczego - moze tu chodzi o efekt izotopowy niektorych reakcji chemicznych. Ale jesli tak to ja osobiscie jestem zaprzeczeniem tego twierdzenia z tego prostego wzgledu iz od pieciu lat pracuje przy ciezkiej wodzie, deuterowanym DMSO itp. Nie raz mialem te substancje na rekach i nie zauwazylem u siebie jakis skutkow ubocznych. Z racji tego iz pracuje w warunkach ktore w pewnych przypadkach moga byc nieobojetne dla zdrowia, co roku mam wykonywane kompleksowe badania lekarskie i... wyglada na to ze do emerytury dociagne.
Hmm... ciekawa sprawa.

Jurek

---Witold Mozga <mozgaw_at_rocketmail.com> wrote:

> Witam milosnikow trucizn,
> slyszalem plotke, ze ciezka woda (D2O) jest
> toksyczna. Niestety nie udalo mi sie znalesc zadnych
> danych na ten temat. Osobiscie w to watpie, ale nigdy
> nic nie wiadomo. Moze ktos ma blizsze dane?
> Pozdrawiam
> Witek
>

> DO YOU YAHOO!?

http://mail.yahoo.com