Autor: Pawel (baddrzew_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 21 Jun 1999 - 13:21:34 MET DST

> Jak to? Paracelsus by sie na Ciebie obrazil, skoro jednak uwazasz, ze
cukier
> i sol nie zmieszane ze soba nie sa trucizna. ;)

A, oczywiscie - tylko podalem przyklad jak mozna zmaksymalizowac wlasciwosci. Lyzeczka cukru nie powoduje nudnosci, ale cukier z sola nawet w malych ilosciach zbiera na wymioty. Wiem, bo w mlodosci mieszalem rozne substancje i probowalem jak smakuja.

> Rzeczywiscie w pewnych okolicznosciach rowniez sam cukier (sacharoza) i
> sol (NaCl) moga byc szkodliwe i aby tak bylo wcale nie musza byc ze soba
> zmieszane.

Tak samo jak wspomniana woda.

> jest najlepsza pozywka dla roznych drozdzy i drozdzakow (np. z rodzaju
> Candida Albicans), a te na skutek powszechnego stosowania roznych
> konserwantow typu benzoesan sodu i naduzywania antybiotykow nie maja
> konkurencji w postaci przetrzebionej przyjaznej flory bakteryjnej i sie
> nadmiernie rozwijaja powodujac kandydoze i najprzerozniejsze wynikajace
> stad powiklania, nad ktorymi nie bede sie rozwodzil, gdyz to nie lista
> medyczna.

Co do cukru i drozdzy, to jednak najwazniejsza wlasciwosc maja Sacharomyces - o czym chyba kazdy laborant wie!

> A poza tym tlen tez jest trujacy. (Dlaczego tlen jest trujacy? KCh 4/91).

Zatem dokladnie wszystko i dokladnie nic jak uwaza nasz mistrz.

Pozdrowienia,

Pawel Lukasz Urban, Rzeszow, Poland
http://friko5.onet.pl/rz/plurban/
pager: 0642237967
* wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną (T.B. Paracelsus) *