Autor: Jerzy Peszke (j.peszke_at_rocketmail.com)
Data: Sat 12 Jun 1999 - 17:12:10 MET DST

Czesc,

Mozna by rzec, "dobrze mowi, dac mu wodki". Problem w tym iz cieple posadki profesorów to nie wszystko. Tu po prostu nie ma co gadac tylko wziac sie do roboty. Ja jestem torpedowany o kilku lat i wiem iz skostnialej struktury sie nie ugryzie trzeba poczekac az sie sama zawali, lub pomoc jej w zawalenie sie. POLSKA NAUKA MUSI UPASC, aby powstalo nowa Polska Nauka. Zreszta z tego co widze to Balcerowicz i spolka sukcesywnie wprowadzaja ten program z zycie. Nie wzieli tylko jednego pod uwage. Fundamenty sa jeszcze dobra, nawet jak na swiatowe standardy - bardzo dobre, lecz z rozpedu rozwala i to. Moze to zabrzmialo troche brutalnie, ale naprawde mam juz serdecznie powyzej uszu wywodow Pana Ministra od kasy "pieniade beda jak bedzie dobra gospodarka". Ja juz nie mam sily, moze ktorys z was zprobuje wytlumaczyc temu facetowi ze jak sie w koncu znajda pieniadze to Coca-Cola z automatu w sejmie bedzie po 1$ lub wymienie po 2DM.
A pozniej znow beda lamenty i obwinianie sie: Kto do tego dopuscił? (wiinego nie ma, to znaczy jest ale nieosiagalny bo w delegacji do Strasburga) No starczy tej polityki,

Pozdrawiam w deszczowy weekend

Jurek

---Witold Mozga <mozgaw_at_rocketmail.com> wrote:

> Witam
>
> Mam 25 lat, jestem studentem piatego roku chemii na
> politechnice lodzkiej. Zajmuje sie chemia organiczna,
> a dokladniej pochodnymi aminokwasow i peptydow, ale
> staram sie zbytnio nie ograniczac.
>
> Przypadkiem trafilem na wasza liste w internecie i
> przejrzalem archiwum z czerwca. Bardzo zainteresowala
> mnie dyskusja o nauce polskiej. Chcialbym dorzucic
> pare zdan. Uwazam, ze nalezy zmienic nie tylko
> finansowanie uczelni (o czym wiekszosc wypowiedzi),
> ale caly system. Chodzi mi glownie o selekcje kadry.
> [...]

http://mail.yahoo.com

DO YOU YAHOO!?