Autor: Pawel Lukasz Urban (237967_at_bipnet.pl)
Data: Wed 09 Jun 1999 - 11:40:26 MET DST

Nie wszyscy jednak chca pracowac w przemysle. Po to sie idzie studiowac na dobra uczelnie by miec jeszcze pozniej troche satysfakcji z pracy - a pieniadze swoja droga sa bardzo potrzebne. Sytuacja musi sie zmienic, bo jak na razie to tylko Turcja w Europie daje mniej kasy na badania. To bardzo zle. Wracamy do korzeni. Kiedys mysl techniczna szla zza wschodniej teraz bedzie szla zza zachodniej granicy.

Pozdrawiam,

Pawel Lukasz Urban, Rzeszow, Poland
http://friko5.onet.pl/rz/plurban/
pager: 0642237967
* wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną (T.B. Paracelsus) *

> Sadze, ze bedzie coraz lepiej w miare poprawy Polskiej gospodarki. Zeby
bylo dobrze musi uplynac 30-50 lat. Ale zawsze bedzie mozna lepiej zarobic w przemysle niz zajmujac sie nauka, a szczegolnie ta uniwersytecka.