Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Wed 16 Dec 1998 - 16:55:48 MET

> Znalazłem takie linki na w/w temat do przeciwnych obozów:
> Centrum Obsługi Piekarstwa AKO S.A. <http://www.cps.pl/ako/>

Zaden z producentow polepszaczy nie podaje ich skladu - jest to dziwne biorac pod uwage, ze informacja o skladzie produktow spozywczych powinna byc umieszczona na danym produkcie. Nawet jesli zobaczymy na jakims produkcie np. napis polepszacz AKO1, to skad ma sie konsument dowiedziec co jest w tym "polepszaczu"?

Wiem, ze od kontaktu niektorych polepszaczy z rekami piekarze doznawali dosc ciezkich poparzen chemicznych, tak wiec jest to jeszcze jeden powod, zeby nie ufac tym tajemniczym polepszaczom i tak na wszelki wypadek unikac "polepszanego" pieczywa (tylko czy jest takie jeszcze w ogole?).

> ZB: POLEMIKI - OPINIE - KOMENTARZE
> <http://akson.sgh.waw.pl/~ada/ZB/ZB/91/polemiki.htm>

Mozna tu znalezc adres Jarka Janiaka, ktory wspolpracuje z "Przegladem Spozywczym" i jak sadze odpowie Tobie Tomek na pytania o mydlo i gips.

Jarek Janiak
Lubeckiego 14/30
91-403 Lodz

Jesli wyslesz do niego list, daj znac na chemfanie co odpowiedzial.

ak