Autor: Andrzej Kasperowicz (andy_k_at_cksr.ac.bialystok.pl)
Data: Fri 11 Dec 1998 - 18:18:23 MET

Kiedys podobna lista byla gdzies na serwerze uj. Czy pamieta ktos jeszcze ten link? Pewnie jest gdzies w starym archiwum chemfana, ale poszukiwania nieco zajelyby czasu, moze ktos to ma w bookmarkach?

a takze mydlo i pare innych "przysmakow". Tez jestem zainteresowany taka lista. Juz kiedys ten temat zreszta poruszalem na chemfanie, ale zdaje sie, ze wszyscy wola udawac, ze taki proceder nie ma miejsca... :(

ak