Autor: Lukasz Kuzma (KUZMA_at_kchk.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 10 Feb 1998 - 10:17:59 MET

> =BFe to jaka=B6
>
> Ale moze to nie przeszkadza jej sie kurczyc, moze juz wlasciwej
> temperatury nie wskazuje, ale skurczyc sie liniowo mogla...

ale nie sadze iz rtec juz jako Cilo stale mogla sie tak fajnie kurczyc jak ciecz... musialaby to byc naprawde DUZO nizsza temperatura niz te -45... A poza tym juz jako Cialo Stale rtec nie splywalaby juz w dol tylko kurczylaby sie we wszystkich kierunkach... tak przu okazji moze ktos widzial termometr ochlodzony duzo ponizej -40 st.C??? Ciekaw jestem czy w srodku przypadkiem nie utwozylaby sie igielka??? Pozdrawiam wszystkich
Lukasz