Autor: Sebastaian P.Sapeta (belbo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 05 Feb 1998 - 22:17:14 MET

Czesc !

 Zastanawia mnie pewien problem. Niedawo przeczytalem, ze nowo utworzone pierwiastki chemiczne wykazuja pene odstepstwa od prawa okresowosci. Nie sa to imformacje pewne, gdyz owe pierwiastki nie zostaly jeszcze dokladnie zbadane. Bardzo mnie jednak interesuje, czy ktorys z czytelnikow chemfana slyszal o jakichs odstepstwach od prawa okresowosci i ideii ukladu okresowego. Czy majacy juz 119 lat ulad ma sie nadal dobrze, czy tez mysli sie o zastapieniu go czyms innym.  Temat moze troche przekorny, ale wg mnie bardzo interesujacy...

  Belbo
  belbo_at_kki.net.pl