Autor: Ireneusz Lupa - ZESPOL INFORMATYKI (isiu_at_wsowp.poznan.pl)
Data: Tue 14 Oct 1997 - 09:59:51 MET DST

 Czesc !

 Nazywam sie Ireneusz Lupa i nie jestem chemikiem. Moj problem polega  na tyz ze jedna z moich kolezanek ma dokonac syntezy zwiazku C3H4O3 (ACTIC FORMIC ANHYDRIDE)
 i nigdzie nie moze znalesc opisu jak to zrobic. Poniewaz nie posiada  ona dostepu do internetu probuje jej pomoc. Ta sama sytuacja dotyczy  C2H2O3. Gdybys byl tak uprzejmy i mogl mi (nam) pomoc bylbym b.  wdzieczny. Przeszukanie bibliotek nic nie dalo, w internecie tez nie  moge znalesc nic na ten temat. W zamian moge Ci sluzyc pomoca na temat  latania na paralotniach o ile temat Cie interesuje...

 Irek

                                    Pozdrawiam
                                    Ireneusz L.