Autor: Beri (fak_at_pro.logonet.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:12:49 MET

Witam!!!
Czy ktos z was moglby mi wyjasnic na czym polega "znikajacy pasek"tz. Na kartce bialego papieru jest jakis rozowy pasek(chyba namalowany), gdy = sie na niego chuchnie to zanika lecz po chwili znow sie pojawia.Jednym = slowem reaguje na cieplo . Myslalem ,ze to ma cos wspolnego z papierkami = lakmusowymi ,ale to chyba nie to.
Moze ktos z was powie mi na czym to moze polegac i jak to mozna = wykonac!!!

Za szczere checi z gory dziekuje!!!!!

Ps .jesli ktorys z was bylby zainteresowany to moglbym wyslac male = probki(poczta).