Autor: znik_at_avalon.wbc.lublin.pl
Data: Thu 16 Jan 1997 - 21:40:48 MET

> Poszukuje wiadomosci na temat korozji betonu - tzn dobrej literatury
> no i wszystkiego co jest z tym zwiazane potrzebne jest mi to do
> referatu
> Tadzio

Na temacie sie nie znam, ale kiedys ogladalem taki film. Otoz jacys oszusci jako wypelniacza do betonu uzyli kamienia, uzywanego do wykonania podloza drog. taki drobny kamien. Ten kamien reagowal z cementem (wg.scenariusza), przez co cement kruszal. Tak ze potem cwani zlodzieje szybko zrobili dziurke w scianie jakiegos banku, i wyniesli nieco grosza :))))))

ciekaw jestem ile w tym prawdy, tzn. w tym ze cement kruszeje pod wplywem jakiegos tam kamienia :)