Autor: Tadeusz Swirszcz (SWIRSZCZ_at_ch.pw.edu.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 16:04:45 MET

> From: znik_at_avalon.wbc.lublin.pl
> To: "Chemia lekka, latwa i przyjemna ;)" <CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl>
> Subject: Re: info
> Date sent: Thu, 16 Jan 1997 21:40:48 +0100 (MET)
> Send reply to: CHEMFAN_at_pluton.pol.lublin.pl

> Na temacie sie nie znam, ale kiedys ogladalem taki film. Otoz jacys
> oszusci jako wypelniacza do betonu uzyli kamienia, uzywanego
> do wykonania podloza drog. taki drobny kamien. Ten kamien reagowal
> z cementem (wg.scenariusza), przez co cement kruszal. Tak ze potem
> cwani zlodzieje szybko zrobili dziurke w scianie jakiegos banku, i
> [...]
 Na tyle co wiem oraz na wiadomosci jakie mi sa dostepne jesli chodzi o korozje betonu to taki kamien nie moze regowac z betonem czy tez cementem i powodowac jego kryszenia, a przynajmniej nie w tak szybki sposob aby mozna bylo wyniesc nieco grosza z banku. Co moze ty chcialbys zrobic to samo ? Jak bys znalaazl cos takiego to podziel sie takze ze mna wiadomosciami na ten temat.

            Pozdrawiam Tadzio