Autor: Lukasz Kurowski (lo1opole_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 09:32:34 MET DST

                        Czesc !

        Nazywam sie Lukasz i wstapilem do CHEMFANu kilka dni temu . nie wiem
o czym mam pisac i co od ciebie ( was ) mam sie spodziewac. Prosze o jakakolwiek pomoc na temat listy i o przeslanie archiwum CHEMFANu .

        Na wejscie proponuje wam zaprowadzenie reakcji . Sama reakcja nie jest zbyt ciekawa jednak daje ciekawe efekty i zachodzi bardzo latwo , a wiec:

         Pb2+ plus 2J- ---> PbJ2
Po zmieszaniu jonow Pb2+ z J- probowke nalezy ogrzac , a nastepnie schlodzic. Zaczna sie wykrystalizowywac blyszczace ( zlote ) krysztalki , nazywane sa one zydowskim zlotem.

Kurowski Lukasz                         lo1opole_at_idsserv.waw.ids.edu.pl