Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 02:27:13 MET DST

On Fri, 20 Sep 1996, Lukowski Adam PB Instytut Produkcjii Ekologicznej w Rolnictwie wrote:

> sie nazywa ). Nauczyli ich tego Szwedzi, a teraz podobno sa lepsi od nich .
> Kiedy badaja polska amfe, czesto sie okazuje , ze nie ma nad czym
> pracowac, gdyz jest czysta w 100% !

Niestety tak czysta rzadko trafia na ulice - zazwyczaj jest 'rozcienczana' maka i innymi neutralnymi substancjami, ale zdarzaly sie dodatki srodkow chemicznych - np. bielinki (!). Wydaje mi sie zreszta, ze profiluje sie tylko transporty przechwycone na granicy itp. Pozniej nie juz co profilowac.

--
Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/23

      http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome